om oss

Grännalogens Ryttarförening bildades på 90-talet och har sedan dess funnits på ridanläggningen vid Södra Jorstorp i Gränna. GBRF är en ideell förening. Klubben är medlem i Svenska Ridsportförbundet och har drygt 90 medlemmar.
Klubbens medlemmar är allt från barn som älskar hästar och vill börja rida till tävlingsryttare på hög nivå. Det innebär att man som medlem i ridklubben erbjuds många utvecklande möten med hästintresserade av olika slag.

Valberedningen i Grännalogens Ryttarförening söker alltid efter nya krafter och vill komma i kontakt med dig som vill vara med och utveckla Grännalogens Ryttarförening. Det kan gälla allt ifrån  styrelsearbete till engagemang i projektgrupper som jobbar med aktiviteter och att utveckla klubben. Det är ett roligt och mycket viktigt uppdrag.

Ridklubben bedriver bland annat verksamhet inom följande områden:
Medlemsfrågor
Ungdomsverksamhet
Utbildning
Tävling
Anläggning
Ekonomi
Kommunikation/sponsring

Känner du att detta vore något för dig och kan tänka dig att engagera dig i ridklubbens styrelse eller i någon arbetsgrupp utsedd av styrelsen, kontakta då någon i valberedningen för Grännalogens Ryttarförening.

Styrelse

Kategorier: Styrelse
Uppdaterad 8 månader sedan Tillbaka till toppen.
Kategorier: Styrelse
Uppdaterad 8 månader sedan Tillbaka till toppen.

Medlemskap & Förmåner

Tillsammans är medlemmarna i Grännalogens Ryttarförening navet i klubben! Redan idag är många medlemmar engagerade i någon av klubbens alla aktiviteter. Är du intresserad av stallplats eller att engagera dig i föreningen? Tveka inte att höra av dig till styrelsen.

Ett antal gånger per år anordnas aktiviteter i stallet med information och trevligt umgänge för medlemmar i alla åldrar. Håll utkik här på hemsidan, på klubbens Facebook och Instagram-sida eller i stallet för mer information.
Du är självklart försäkrad när du rider.

Varmt välkommen att bli medlem i GBRF!
Betala in medlemsavgiften på bankgirokonto 5788-6848. Skriv namn, adress, tel.nummer, mejladress samt personnummer (inkl. sista 4 siffror) för registrering i GBRFs medlemsregister.

Tänk på att betala in er medlemsavgift i god tid innan ni ansöker om licens!

Medlemsavgift för 2024: 350 kr/person eller 1 100 kr/familj.

Stödmedlemskap kan lösas för 150 kr/person. Stödmedlemskap kan inte lösas av aktiva medlemmar som deltar i aktiviteter, tävlar och/eller nyttjar anläggningen.

Har du några frågor kring medlemsavgiften mailar du dem till: info@gbrf.se

Kontakta

Grännabygdens Ryttarförening